اوعى لحلمك .....يهرب منك
واللا تسيبه يضيع..... فى الزحمه
حلمك عمرك..... لو يوم سيبته
تبقي خسرت..... كتير من عمرك.
والأيام ......مابتستناش
النايم لو يوم.... من النوم
كان يتأخر..... أو ماصحيش
الايام بتسيبنا .....وتجري
ولو مالحقتش ....تمسك فيها
يبقى تسيبك .....وماتوليش
شيل الغومه.... وبص كويس
شوف فين رجلك ....يوم ماتخطي
و أوعي تبص ....لشىء مايجيش
د/سعيد عزب
