الانطفاء
شيء بشع
اصعب حاجه انك تنطفي
من جوه ومن بره
أي إن كان السبب
الفكره انك بتنطفي ما بتعرفش ترجع زي ما كنت
.. فيه حاجه جواك بتكسر بتموت
.. ومع كل كسره او كل مره فشل ...
تلاقي جواك بقي عتمه....
بتحاول وبتعافر وبتقع وبتقوم
بس مافيش روح..
الامل بيروح.. لمعه عنيك بتنطفي..
بتدور على حاجه مش عارفها
ف الوشوش والقلوب..
بتدور ف عيون اللي حواليك علي نفسك..
بتستنجد الحقوني..
رجعوا النور لقلبي ..العتمه خنقتني..
بس للاسف مافيش حد يقدر يساعدك
ماهو لو بس جواك بصيص نور؟
بقلمي هاله فوزي
