كنت فين لما ناديتك
بنور عنيا
كنت بتقول وداع
لية وأنا لسة جاية
وبداري في دموع عنيا
جالي تاني لية وبتنادي عليا
انت عارف معني هجرك اية
يا غالي عليا
تجرحني وتقول غصب عني
وجرحك جوة نبض قلبي
وبسالك لية بسي تقسي عليا
هنت عليك بسي انت عمرك
في يوم ما تهون عليا
يلي معاك عشت أحلامي
وفي عنيك بشوف نظرت عنيا
أوعاك في يوم تنساني
وتغيب وتقول مش راجع تاني
بقلمي فاتن فوزي
